söndag 5 juli 2009

Gastroskopi...blä

Lite mer kort.


Dags att sova. Jag somnade först i soffan när Katrin ville att vi skulle kolla på film.

Idag var en skön dag.
Lite dåligt väder så det gick inte att sola som vi planerat idag...
Satt och kollade färdigt på filmen som vi började på igår och sen satt vi och lyssnade på musik och bara slappade...
Sen tog vi oss i kragen och tog oss ned till stan...när vi kom ned till stan så spelade nåt hobby band eller nåt från Sthlm.
Dom var faktiskt hyfsade. Lite kul att stå och lyssna på.

Hobby bandet från Sthlm på kungsportsplatsen

Dags för Katrin att åka hem snart.
Vid Kopparmärra och det vanliga självporträttet
Rolig helg jag och Kattis haft.
Nu blir det mer "roliga" saker på måndag.
Jag har ju svårt att få ned maten jag äter om jag inte dricker någonting till.
Kan typ ta 2 tuggor och sen måste jag dricka annars bildas en hel klump med mat som man måste tvinga ned.
Jag tog äntligen tag i detta och gick till doktorn för att få någon att kolla upp det här.
Har fått en remiss till Lundby sjukhus så imorn kl 0740 ska jag vara där.
Fy... Har gjort det en gång innan när jag var mindre, men minnerna sitter kvar.
Dom kör ned en slang i halsen som är typ 1 cm i diameter, men den känns som den tar upp hela halsen. För att den ska komma ned i svalget så måste man svälja ned slangen typ...eller hur jag ska beskriva det. Känns ungefär som att stoppa fingrarna i halsen...du ligger kräks hela tiden typ när du ska igenom där. Inte så fräsht, men kanske nödvändigt.
Ska bli skönt och få se om dom ser någonting, eller om jag har en trång matstrupe bara. Det var ju bara morötter som fastnade förrut, men nu allt.
Får se hur det går, börjar bli lite nervös faktiskt...
Så inget vatten för maria efter kl 12 inatt...
Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar