måndag 20 juli 2009

En månad till NYC

Nu är det bara en månad kvar!!!
Patricia har skickat sidor till mig som hon tycker att jag ska titta på.

Har mkt saker på min lista som jag vill se på kan jag säga.
Hon skickade en blogg till mig som jag kikat igenom och tagit typ 10 tips därifrån eller mer 15 kanske. Herregud va vi kommer ha och göra.
Kommer för det första knäppa sjukt mkt kort och sen kommer vi ha så ont i fötterna.
Sa till Patricia idag att vi måste nästan göra upp nåt typ av schema så att vi har koll vad vi ska se så vi inte missar nåt...haha
Men kommer bli grymt roligt!

Här sitter man inne mitt under semester tider i jeans och en tröja med halvärm och fryser så jag håller på att frysa bort...
Sitter med en tjock filt, men det hjälper inte jag fryser lika mkt ändå.

Helt snurrig i huvudet också efter alla sidor som man kollat på och skrollat upp och ned hela tiden...Synd om mig idag =)

Blir träning efter jobbet. Orkar inte vänta på body pump passet så jag kör gymmet idag istället.
Undra vad jag ska äta när jag kommer hem...

Idag åker syrran m familj till Sthlm och ska åka kryssning ikväll med barnen och några kompisar. Brika ska de åka om det är tydligen lite lugnare på de båtarna. Sist när syrran skulle åka missade dom båten för dom hade åkt till fel hamn.
När dom åkte till rätt hamn så skulle precis båten åka...gud så snopet men nu ska dom nog vara på plats =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar