torsdag 23 juli 2009

På tåget

Oj va mycket det blev precis innan jag skulle gå hem.
Fick 4 bokningar i ett samtal + hade en ring lapp.

Hade ju lite bråttom till tåget och stod och väntade på att det skulle bli grön gubbe i ösregnet.
Sen kilade jag på och märke att inte förrän det var för sent att det var 2 dm vatten på hela vägen...så jag har fått badat mina fötter lite också =)

När jag hoppade på tåget så satt det en familj här med en 6 åring kanske som satt och gjorde alla ljud hon kunde typ och inte lågt...sen slängde fram sig fram mellan min stol och hennes mamma som satt bredvid mig.
Kan tillägga att jag åker första klass och det är ju inte tillåtet med barn i 1:a klass.
Nu låter jag jätte hemsk men jag är skit trött, ont i huvudet och hade sett fram emot en lugn stund på första tåget här...men icke.
För en liten stund sen så flyttade dom sig...vet inte vart men jag är glad att dom gjorde det så nu kan jag få min lugna stund och kanske sova en timme innan jag ska byta tåg.

Nej nu ska jag lägga ned datorn och försöka få lite sömn i det kalla tåget.

Maja och syrran kommer och möter mig när jag kommer fram om tåget inte blir försenat.
Åh det är verkligen så himla mysigt när dom kommer och möter mig och Maja springer med öppna armar och kramar om mig. Mysssss.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar