måndag 20 juli 2009

Slappdag igår ige

Här sitter man igen då på jobbet. Semestern är nästan slut.
4 dagar kvar som är utplacerat i augusti och vår resa till New York.

Ska kolla om jag kan ta någon dag nästa vecka i och med att jag åker till Borlänge. Får se hur det går. Ska kolla på det nu tänkte jag.

Igår var en slappdag.
Jag fixade ordning lite våfflor till mig och Patricia.
Patricia hade hyrt Twilight filmen. En vampyrfilm som hon bara tyckte att jag skulle se och det hade hon rätt i. Det är ju en romantiskfilm och inte så mycket inslag av vampyrer så den var jätte bra. En mysfilm.
Åt typ 2 Våfflor och blev proppmätt...sen åt jag ostkrokar och godis också...
Jag var nästan för mätt och äcklad och alla möjliga känslor.

Idag ska jag träna och jag har börjat att viktväkta igen...Gick ned 5 kilo med förra och det var ju bra, så vi får se om jag har motivationen kvar.

Nej nu får jag kolla lite med ledigheten hur det funkar.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar