onsdag 8 juli 2009

Roligt jobb

Hej,
Jag har så roligt jobb.
Sitter och bokar resor hela dagarna, visst blir jag också uttråkad och känner att sängen är ett bättre alternativ vissa dagar.
Men oftast kan jag känna att jag nästan kan längta till jobbet...jag vet att jag är konstig.
Har haft en liten trök period när jag kännt att jag hellre velat varit ledig, men nu är jag tillbaka och tycker att det är superkul igen. Kanske för att jag har semester nästa vecka...haha

Idag är det fint väder och folk pratar om en jobbig åska idag, men lilla fröken Maria har sovit gott hela natten. Vaknade av att jag frös vid 5 typ men somnade om igen för täcket var för långt bort...på sidan av sängen.
Första dagen jag frysit på ett tag nu.

I Måndags så regnade det lite här och tyckte det var jätte mysigt. Om det ska regna så ska det göra det på sent på kvällen eller på natten.
Men tycker att det är lite mysigt när man hör regnet på rutan och man ligger i soffan.
Helst ska man väl ligga 2 då, menmen.

Idag ska jag inte göra nåt speciellt. Tänkte köra en storstädning och planera vad jag ska ta med mig i helgen så att jag få det tvättat.

Ha en skön dag
Kramkram

1 kommentar:

  1. Hej! =)

    Vart jobbar du nånstans? Låter lite "mysigt" att boka resor :)

    SvaraRadera