söndag 26 juli 2009

Tåget hem igen...

Hej,
Gud va tiden går fort när man har roligt. Kändes som jag nyss satt på tåget till Borlänge.

I Fredags bar det iväg till mamma och pappas husvagn vid lunch. Bara jag och Malin. Inte några barn, det var bara gamla fam Georgson som samlades =)
Var jätte skönt och mysigt. Malin kunde sitta och slapp springa runt som en tok för att Cappe drar iväg.
På kvällen så drack vi vin och spelade kort hela familjen.
Mamma var helt såld på 2 spel och ville bara spela dom. Jag ville spela plump för det har jag inte spelat på så himla länge, men jag blev nedröstad.
Men vi hade super skoj och höll på att spela till typ halv 12 eller nåt och lite fnittriga blev vi väl också.

I lördags åkte vi till Borlänge igen efter lunch och jag tog en sväng på kupolen för att se om det fanns nåt snyggt att ha på sig på kvällen, men hittade inget.
Gjorde iordning mig och hade tid till att locka håret till och med =)
Sen iväg till Maria där Therese och Anette var.
Vilken rolig kväll det var. Hur kul som helst att träffa dom igen!
Vi hade verkligen super kul och satt och skrattade och drack vin.
Kul att sitta och babbla med Therese massa också.

Sen gick vi ut till S1. Där träffade jag på bland annat brandmannen som hämtade ut syrran på salongen. Tror han kände igen mig...eller så spelade han med =)
När jag såg honom så ...åh men det är ju du brandmannen...han hade ingen chans att komma undan...haha

Sen var det till och äta lite och sen gå hem och sova gott.

Idag var det upp kl 9.30 och sen fixa till sig och sen till lekparken med syrrans ungar.
Dom har byggt en jätte fin lekpark utanför mamma och pappas lägenhet. Med jätte roliga grejer.
Sen till Kupolen för en lunch på donken...Lite annat än när jag brukar äta där själv...nu var det lite hilife när man skulle äta. Dom satt fint men det var lite lek här och motorcykel tugga hit och traktor tugga dit...ojoj
Sen var det dags att leka i rutchekanan på donken också.
Cappe är ju lite feg och vågar inte åka så när han varit uppe där ett tag och inte kunde komma ned för det är ju bara en rutchekana som är enda nedvägen så stod han där uppe och grinade. En jätte gullig tjej på typ 8 år eller nåt hämtade ned honom. Lille vän.

Sen var det hem till syrran och mysa lite med ungarna och sen till tåget.
Hann träffa mamma och pappa en snabbis innan jag åkte också.
Nästa gång jag kommer är i September...om jag nu klarar mig så länge...

Korten från helgen får ni se ikväll om jag orkar lägga in dom, annars imorn.

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar