tisdag 28 juli 2009

Trökigt väder

Hej alla,
Idag när jag vaknade var det blå himmel och jag kände att åh kanske det kan bli fint idag, men icke...nu är himlen helt vit av alla moln.

Gick och la mig i tid igår och har sovit så himla skönt och vaknade "kors i taket" utvilad. Kan inte ens komma sist jag kände så när jag skulle upp och jobba.
Men nu är klockan halv 10 och sovklockan har börjat ringa igen...jajamen trött igen. Jag skyller faktiskt på vädret nu.
Kanske borde ta och lägga mig lite i massagestolen en sväng.

Idag har jag en rolig städ och tvättdag framför mig också så jag riktigt längtar hem...

3 veckor och 2 dagar kvar tills NY. wiii
Pratade lite med Pat och nästa vecka ska vi planera lite vad vi ska se och göra.

Nej nu får jag sätta och läsa en bok eller nåt kanske. Ta vara på tiden på sommarn när det inte ringer så mycket.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar