fredag 31 juli 2009

U2

Idag smäller det på Ullevi.
U2 fans kommer till stan.
Det kommer bli sjukt mkt folk i stan eftersom de är 2 konserter en idag och en imorgon.
Dom har skrivit att det är fullt på varenda hotell i Göteborg, men tidningarna överdriver. Det finns rum, men inte under 2000...=) och inte så många.

Hade tänkt att gå och höra på dom idag utanför, men det kommer att vara så otroligt blött efter allt regn så jag hoppar nog idag och laddar inför imorn istället. Då skulle Patricia också hänga på.
Ja vi får se hur vi gör idag. Ska ju spricka upp efter kl 18 så kanske sätter mig på nån uteservering kanske och väntar på att det ska ta slut =)

Nu ska jag sätta mig och läsa lite tänkte jag. Får se om jag hinner klart idag beroende på hur mkt samtal som kommer komma in.

Gud så skönt det var att ha lite sovmorgon idag. Sov till kl 8 och sen tog en dusch i lugn och ro och fixade till mig. Himla skönt.

Kram

1 kommentar:

  1. Hej Maria!
    Jag är en kille på 29år som just nu sitter med datorn på ett hotellrum i Göteborg.
    Sökte på Google för att läsa vad som skrivit om U2 i Göteborg det senaste dygnet, och då såg jag ditt inlägg. Jo det var svårt att få tag på rum, men det gick bra till slut. Dock fick man betala lite mer per natt när man bokade så tätt inpå.
    Som du säkert förstår så ska jag iväg på konsert. Ska se båda konserterna.
    Kollade vädret just nu och det verkar som det ska bli uppehåll ikväll...
    Läste att ni ska lyssna utanför Ullevi?
    Jag är i Göteborg helt ensam under helgen då det bara fanns ströplatser kvar när jag bokade så tätt inpå konserten.
    När jag hade läst ditt inlägg så fick jag för mig att skriva till dig. Och jag tänkte också faktiskt fråga om du och din kompis som ska lyssna på konserten utanför Ullevi, om ni möjligtvis skulle vilja ses före eller efter konserten och träffas helt spontant över ett glas vin eller öl el. liknande?
    Jag är i Göteborg t.o.m. Måndag i alla fall.
    Skriv gärna ett mail till mig.
    Jag har tillgång till internet på hotellrummet så jag kollar av den ofta.
    Om du vill se bild på mig först så du vet vem ni ska träffa så kan jag skicka det till dig..
    Bild har jag i datorn och kan skicka snabbt.
    Skriv gärna till mig oavsett om du och din kompis är intresserade eller inte..
    Här är adressen:
    johan.wennerstrand@hotmail.com
    Kram / Johan

    SvaraRadera