fredag 31 juli 2009

godisbegär

jaha då har man ätit godis till man mår illa...har väl aldrig hänt innan =)
Varför gör man det. Det är ju inte gott dom sista bitarna.
Nu när jag mådde illa frågade jag mina 2 kollegor om de inte var sugna på lite godis och hökarna kom direkt..haha

Jag sa till en kollega idag att hon lät så trevlig i telefonen. Inte ofta vi hör det så jag tänkte att när jag väl tänkte på det så kunde jag säga det. Hon vart jätte glad.
Kul att man kan glädja någon med något så lite. Ibland är det inte tanken som räknas.

Har inte regnat på ett tag nu så det kan hända att det blir fint väder för alla fans idag.
Snart kommer Therese, Per, Maria och några till Göteborg.
Hoppas vi hinner ses en liten sväng innan de ska iväg.
Jag blir nog hemma idag i min sköna lägenhet och bara slappa. Gud va jag gillar det =)

Imorn ska jag ta tag i mitt liv och börja träna igen och äta lite bättre och inte köpa så mkt godis...hehe

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar