fredag 10 juli 2009

Falkenberg

Wiii nu är helgen här snart. Några timmar kvar. Närmare bestämt 2 timmar och en kvart sen så bär det av till Falkenberg och semester en vecka.

Ska bli så skoj att träffa Jossan igen.
Sedan att åka till Sthlm efter kommer också bli sjukt kul.
Hoppas bara att tågen går som de ska, annars blir det problem.

Nej helvete, nu har jag bokat fel på mina tågbiljetter...Kommer missa madonna!!!!
Hur ska jag ordna det här.
Typiskt maria fiskhuvud...

Måste försöka fixa till det här

1 kommentar:

  1. Men vänta nu...Falkenberg? Jag som trodde du skulle till Sthlm idag och återkomma på tisdag ev.....jag fattar nada. :D

    Men så länge du vet var du ska och är på väg så gör det ju inget. ;)

    Haha fiskhuvud...M brukar säga till mig (syftar på en guldfisk) "Här har jag aldrig varit. Här har jag aldrig varit" när jag säger eller gör nåt korkat. Då är vi lika du och jag. :)

    Ha så ql vart du nu än är på väg.

    Kramar Jugge

    SvaraRadera