tisdag 21 juli 2009

Namnsdagar

Hej,

Nu har jag missat namnsdagar...
Förrut hade man koll på det men nu för tiden kommer man knappt ihåg att någon fyller år.

Så idag gratulerar jag Johanna som är någonstans i Frankrike och åker. Hoppas du har det härligt och solar för mig med =)

Igår var det syrran, mamma, mormor...någon mer?
Grattis till er!!!

Förr om åren så åt vi alltid Margareta tårta. Vi gick hem till mormor och åt tårta och kaffe.
När jag bodde i Alingås ville man alltid vara hemma just den här dagen för det var ofta fint väder och sen var det så mysigt att samlas. Det var i och för sig inte ofta jag var hemma just den dagen men man har alltid längtat hem lite extra just den dagen.

Kram

1 kommentar:

  1. Maja hade också namnsdag, har också glömt bort oss själva. Sofia Elfving heter också Margareta och grattade mig, grattade tillbaks och glömde bort att ringa de andra "Margaretorna"... Men men, sånt är livet! Ses imorron, kuuuul!

    SvaraRadera