onsdag 1 juli 2009

Jag lever

Hej,
Ville bara säga att jag lever =)
Vi hade så himla mysigt igår.
Var iväg och paddlade med mina jobbar kompisar Suzanne och Anna-karin.
Suzanne bor ute på Öckerö så vi skulle paddla i havet

Som jag sa innan så var min stora fasa om jag skulle trilla i bland massa maneter.
Det hände aldrig, men höll på att få panik när jag satt där i båten för jag satt så fruktansvärt nära alla maneter. De var skit många. Nu tänkte väl alla att nej så många var det inte men efter en bro så var det fruktansvärt många!!! Säkert 50 stycken en bra jäkla bit...Jag som var lite osäker på att padla och ibland vinglade till så satt jag i panik och tänkte "ramla inte, vad du än gör så ramla inte"
Jag är sååå rädd för dom ofarliga slempropparna. De var inte de röda utan blåa...fullt med blåa.
Nej nu ska jag sluta prata om dom äckliga utan vilken härlig kväll vi hade.

Underbart väder...blåste lite tyckte jag eftersom jag vill hellre ha lugnt vatten.
Solen lyste, varmt i vattnet, fikade på en klippa, dom badade...hem så var det spegelblankt vatten.

På resan ut till fika platsen så var jag mest rädd och satte och spände mig och tänkte, nej nu får det räcka. Hemvägen gick skitsnabb för då undvek jag stället med maneterna och sen fick jag igång paddlingen lite mer. Var helt underbart, men var lite kall efter mitt dopp =)

Blir nog mer än en gång paddling iår hoppas jag!

Stor kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar