torsdag 23 juli 2009

Ja jag fick åka hem =)

Hej,
Har nu fått klart att jag kommer med 1442 tåget.
Jag fick först ok på att sluta 15...men det hjälper ju inte mig.
Så jag fick fråga mina arbetskamrater om de kunde tänka sig att fika innan 1430 så fick jag gå.
Har underbara arbetskamrater.

Grejen är ju att det ringer ju inte så mycket på sommaren och det är ju inte några problem och vi klarar ju detta på 3. Men jag har ju inte nåt att klaga på. Jag har ju fått ledig fredag och fick ändå gå tidigare idag med lite tur.

Mariette en kollega bakade igår så att jag också skulle få lite fika idag eftersom jag är ledig imorn. Så himla söt.
Nu har jag klämt i mig lite härlig äppelkaka med lite cashewnötter och rabarber på.
Mumma.

Nu har jag styrt om helgen också.
Jag fick ett mess från Therese idag som hade sett på facebook att jag skulle komma hem så jag ska med henne och Maria ut på Lördag. Ska bli så himla roligt.
Hade tänkt att klämma in ett besök hos Therese på fredagen eventuellt men nu blir det lördag istället!
Så nu har jag ringt syrran och mamma/pappa och berättat om planerna eller sagt hur helgen ser ut. Ego maria =).
Det är inte så ofta jag träffar Therese och inte heller går ut i Borlänge så jag slängde ned lite kläder imorse får se om nåt passar för utgång.

Nu slutar jag om 3,5 timme...dan bara swishar förbi
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar