onsdag 15 juli 2009

Ikea och mat

Goddagens.
Halvdant väder ute just nu.

Vart inte nå hav idag utan det blev IKEA istället.
Skulle inte ha nåt speciellt men jag köpte många bra grejer.


Fika hann vi med.
Äppelkaka. Mums


Köpte en lampa till köket. Var nog på tiden. Nu kan jag se när det är mörkt i mitt kök...haha


Gamla handtagen.


Nya handtagen!
Vart jätte fint och ett annat kök än med de fula gamla.
Men missade att köpa till mina 2 låder i köket så jag får ta dom nästa gång. Men som sagt vart jätte fint och nu måste jag också måla om luckorna i köket. Segt att jag gör så mycket med lägenheten när det är en hyresrätt...men jag lä väl bo här ett tag till.
Sen köpte jag 3 tavlor till min fotovägg...som har trillat ned. Måste förbi panduro och köpa dubbel häftande grejer så att den sitter.
Ska snart ned på stan och ta ett glas vin och äta en bit mat med Sofie, Katrin och Lisa.
Kramkram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar