onsdag 22 juli 2009

Sen kväll igår

Det gick så där bra att gå och lägga mig tidigt igår.
Fastnar allt för ofta framför Msn och sen surfar lite till och så är kl 23.
Sen kunde jag inte somna.
Jag låg och vände och vred mig och jag kollade på klockan när den slog om till 1.
Hatar att ligga så hela tiden...allt man vill är att somna, menmen. Så idag är jag trött!
Det gör inte saken bättre att det är lugnt på jobbet för man blir bara mer trött av det.

Efter jobbet ska jag träffa Patricia och vi ska på stan och fika.
Ville ses innan jag skulle till Borlänge över helgen.
Åker hem imorgon eftermiddag. Hoppas på att få ledigt från kl 1430 så hinner jag med det tidigare tåget. Vet inte vad dom gjort med tågtidtabellen nu under sommarn.
Ska bli så skönt att komma hem en sväng.
Det var denna helgen som funkade, annars är man uppbokad antingen fredag, lördag eller söndag på helgerna som kommer fram till New York.

Satt här om dagen och tittade på massa bilder från New York, kollade länkar och bara längtade dit.
Vi kommer inte hinna se nåt känns det som. Det är så sjukt stort och det är så mycket man vill se!!! Jaja får väl åka dit en gång till om det skulle vara så.
Det som är sjukt med NYC är att alla som man pratat med åker tillbaka. Det är inte många som bara varit där en gång. Det är lite kul.

Idag är det faktiskt fint väder än så länge. Skönt att se lite sol!
Var iof fint igår eftermiddag också...men blåste ganska rejält.

Nej nu får jag ta och gå ned och köpa en macka.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar