torsdag 9 juli 2009

Helgen närmar sig

Helgen närmar sig med stormsteg och idag blir det att packa och tvätta.
Fick precis ok att gå hem kl 1600 idag om jag tar halvtimme lunch istället.
Tvättiden börjar kl 1600 så jag vill inte riskera att någon tar den för mig nu så här innan helgen.

Vad händer i helgen då?
Fredag blir det till Falkenberg och till Jossan.
Underbart det ska bli! Ska titta på massa kort sen hennes semester i Frankrike.
Ska kanske ut och äta en bit mat och sen blir det lite fest på lördag hos henne.
Hon har sånna underbara vänner, alltid lika kul att träffa dom med.

Söndag åker jag hyffsat tidigt till sthlm. Åker typ 11 från Falkenberg.
Kommer fram till Sthlm vid 16 och då ska jag träffa Kristin.
Ska bo där i 2 nätter. Mysigt att komma upp och bara sitta och snacka och slappa. Får nog ta med mig mina regnkläder för det ska väl inte bli så bra väder..i alla fall inte på Måndag.
Skulle åkt dit i helgen istället då ska det bli sol!
Sen hem på tisdag.
Ska försöka få till en träff med David också, men det är ju alltid väldigt öppet och man vet aldrig ifall det funkar. Kul om jag hann se han med som sagt.

Idag är det mulet här .

Nu blir det lunch
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar