söndag 26 juli 2009

Kort sen helgen

Här kommer lite kort sen i helgen.
Torsdag
Kom till Borlänge vid 20.08 eller nåt sånt.


Detta är efter barnen sover sött i sina sängar. Vi är inte så värst pigga heller...

Fredag


Jag och Maja på morgonen.
Hon kom in till mig och ville mysa en liten stund innan vi skulle gå upp.


Jag och syrran låg på spikmattan 2 gånger och då ville maja prova.
Hon låg typ 5 sekunder och så ville hon titta så att det hade blivit märken.

Nu har vi kommit till husvagnen.


Syrran på husvagnstoan


Obligatoriska korten, men syrran kittlar mig precis


Kortspel och vin
Lördag

Håller på att göra mig fin för kvällen


Resultatet

Jag och roliga Maria


Anette och min Therese

Blonda töser. Jag lite ihopklämd =)

Ett nytt försök. Inte så mkt bättre


Therese och Anette och Cosmo...


Maria i sin röda jacka =)


Träffade på Camilla och Maria också

Jag och min underbara Therese!
Det var alla kort det.
Har haft en underbart skön och rolig helg.
Puss och kram

2 kommentarer:

  1. "Snygga" kort på mig, tröttisMalin, men jag får väl skylla på att jag var osminkad, hehe! Tack för i helgen sis, love you!

    SvaraRadera
  2. Mmmm verkligen. Var jätte mysigt att vara hemma.
    Älskar dig med.
    Kram

    SvaraRadera