tisdag 28 juli 2009

wiii johanna är hemma

Nu är jag lite uttråkad och vill hem och slockna i soffan lite..men då kan jag inte somna på kvällen så jag får hålla mig vaken.

Johanna är i Sverige nu...inte Alingsås än men ändå i Sverige vilket är jätte skönt. Har saknat henne.
Känns konstigt när nån kompis är borta och man inte hörs på nån vecka.
Dom har säkert haft det helt otroligt bra så jag bara längtar till helgen då jag säkert ska få se massa kort.
Vi ska försöka styra ihop så att alla tjejerna kan träffas nu när Kristin också är i Vårgårda. Hinner nog med en snabbis!

Patricia logga in på msn, vill ha nån att prata med.
Kram

1 kommentar:

  1. Åh sötnos. Har saknat dig och er massor med och japp vi har haft det toppen. I helgen kan vi absolut ordna en titt på foton från resan. :) Ska bli så ql att ses.

    Kramar J.

    SvaraRadera