fredag 24 juli 2009

Skräddarbackensby

Då är men på plats hos syrran och Fredrik.
Tågresan var lite jobbig kände jag men det gick ändå hyffsat snabbt.
Malin, Maja och Casper stod snällt och väntade på mig.
Underbart när barnen bara springer mot en och skriker IA och sen bamsekramen.
Cappe tyckte att det var roligast att se tåget åka...Ias tåg åka säger han hela tiden. Även i morse när han vaknade så sa han det...haha

Fick sova själv idag. Maja sov i sin säng hela natten, annars så brukar hon alltid komma till mig mitt i natten. Hon kom på morgonen och tassade så fint in och sa "jag vill bara ligga här med dig en liten stund". För söt!

Nu skiner solen lite emellanåt och barnen är ute och leker...tror att cappe bara rusade ut för syrran är också borta. Ska ta mig en liten huvudvärkstablett innan jag kilar ut och tittar vart de är. Nu hör jag dom iaf.

I eftermiddag så ska jag och syrran till Mamma och pappa i husvagnen. Ska bli så mysigt och bara vara vi 4. Ska grilla och dricka ett glas vin.
Först ska vi leka lite, äta lunch, systemet, biltema.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar